Zacznij zbierać wartościowe adresy e-mail i zwiększ sprzedaż w swojej firmie!

A po co w ogóle ten newsletter?

Jeśli zadajesz sobie to pytanie, to jesteś we właściwym miejscu. Podczas szkolenia dowiesz się:

Kto poprowadzi szkolenie?

Nazywam się Aneta Rumińska. Od ponad 6 lat zajmuję się marketingiem online i pomagam markom eksperckim zarabiać w sieci.

Uczę marki, jak dzięki marketingowi edukacyjnemu prowadzić skuteczną sprzedaż w Internecie. Moje działania wyróżnia holistyczne podejście: nie tylko projektuję ścieżki klienta, ale też zajmuję się ich technicznym wdrożeniem.

Współpracuję przede wszystkim z solopreneurami i małymi firmami, które sprzedają produkty edukacyjne w formie cyklicznych kampanii lub prowadzą sklepy internetowe. Mam doświadczenie w promocji i sprzedaży produktów wirtualnych – e-booków, kursów online – jak i produktów fizycznych.

Obalam mity związane z wiarą w to, że marketing musi być nachalny, a sprzedaż to wciskanie ludziom rzeczy, których nie potrzebują. Czasy się zmieniają, a marketing rodem z lat 80. już dawno odszedł do lamusa. 

Dzięki szkoleniu:

Przekonasz się, że warto prowadzić newsletter

Zdecydujesz także, w jakie narzędzie do masowej wysyłki e-maili zainwestować, o czym pisać i jak często to robić.

Dowiesz się, jak pozyskiwać adresy e-mail od swoich odbiorców

Im bardziej wartościowa lista e-mail, tym lepiej dla Ciebie. Dlatego powiem Ci nie tylko, jak zachęcać odbiorców do zapisu, ale przede wszystkim: jak zachęcać tych, którzy są dla Twojego biznesu najcenniejsi.

Będziesz zbierać kontakty zgodnie z prawem

RODO to nie wszystko! Unijna dyrektywa Omnibus, która weszła w życie na początku tego roku, nakłada na nas kolejne obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

Zdobędziesz mnóstwo pomysłów na to, o czym pisać

Prowadzenie newslettera nie musi być trudne! Przekażę Ci wiele pomysłów na to, o czym pisać w wiadomościach. Uruchomię też Twoją kreatywność!

Nauczysz się czytać statystyki i reagować na nie

Poznasz takie pojęcia jak: open rate, click-through rate, bounce rate, conversion rate i wiele innych. Dowiesz się, co oznaczają i jakich cennych informacji Ci dostarczają.

Zaczniesz pracować nad zwiększeniem przychodu w firmie

Umówmy się – jako przedsiębiorca nie działasz charytatywnie, a newsletter też jest pewną formą inwestycji. A ta, jak każda dobra inwestycja, powinna się zwrócić. Dlatego nauczę Cię, jak wzmacniać wizerunek swojej marki dzięki newsletterowi i jak sprzedawać.

Nie zwlekaj i wykonaj pierwszy krok!

Aż 56% użytkowników subskrybuje newslettery, czyli odbiera regularne wiadomości o charakterze informacyjnym. Z tej grupy aż 65% subskrybuje newslettery informacyjne, czyli takie, w których liczy się wartościowa treść.

Aż 51% badanych wskazało, że ich firma odnotowuje wzrost sprzedaży dzięki e-mail marketingowi. Znajdź się w tej połowie przedsiębiorców i wystartuj ze swoim newsletterem!

Koszt udziału w szkoleniu to jedynie

227 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 197 zł

FAQ

Koszt biletu to 227 zł. Wystawiam faktury zwolnione z podatku VAT.

Szkolenie stacjonarne odbędzie się 30 marca 2023 r. w godzinach 16:00 – 20:00, w kawiarni rodzinnej Małe Fusy, zlokalizowanej na os. Bolesława Chrobrego 110 w Poznaniu.

Tak, wystawiam fakturę do każdego zamówienia. Faktury są zwolnione z podatku VAT.

Tak. Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają skróconą wersję prezentacji z części teoretycznej, materiały drukowane oraz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Jeśli napotykasz jakikolwiek problem związany z kupnem biletu, napisz wiadomość na adres czesc@stworzcos.pl. Istnieje możliwość dokonania zapłaty przelewem tradycyjnym na podane dane oraz otrzymanie faktury.

Zwrotu pieniędzy za szkolenie możesz oczekiwać jeśli:

  • zgłosisz swoją nieobecność najpóźniej 48 h przed rozpoczęciem szkolenia, pisząc wiadomość na adres czesc@stworzcos.pl.
  • z przyczyn niezależnych organizatorka będzie zmuszona odwołać szkolenie, a zaproponowany przez nią nowy termin nie będzie Ci odpowiadać.