
Czy jedna strona lądowania wystarczy?
Czy jedna strona lądowania wystarczy, by sprzedać Twój produkt lub usługę wszystkim segmentom klientów, do których docierasz?
Czy jedna strona lądowania wystarczy, by sprzedać Twój produkt lub usługę wszystkim segmentom klientów, do których docierasz?
Czujesz, że kręcisz się w kółko i kierujesz swój marketing ciągle do tych samych osób? Poznaj 16 pomysłów na to, jak zmienić ten stan rzeczy.
Czy spotkałaś się z takim sformułowaniem, jak „recykling treści”? To bardzo skuteczna metoda tworzenia wielu materiałów, która kosztuje minimum Twojego czasu.
Strona lądowania, landing page, squeeze page… Co to takiego? Czym charakteryzują się te rodzaje stron internetowych? Już tłumaczę!
Dlaczego tak ważne jest, by wypełnić brief i odpowiedzieć na pytania zadawane przez copywritera? I co zrobić, by podnieść jakoś tworzonych przez niego treści? Przeczytaj!
Aneta Rumińska
NIP: 879 268 2998
czesc@stworzcos.pl
© All Rights Reserved 2022